tisdag 14 augusti 2012

Nya ridstövlar!

Igår var jag, min morbror och Maddie på en Equestrian megastore utanför London. Finns det något roligare än att shoppa hästgrejer? :D men tyvärr fick jag begränsa mig lite eftersom jag måste få med allt på planet hem också... Men det blev iaf ett par superfina ridstövlar! Jag har aldrig ägt ett par ridstövlar så det här var typ ett timeless moment i mitt liv ;) nu gäller det bara att jag för första gången i mitt liv faktiskt tar hand om mina grejer... Jag köpte även en bok, 101 Horsemanship exercises, den är fantastisk! Det är jättebra övningar där både för den som precis börjat med natural horsemanship och för den som har hållit på ett tag. Bonny Burgess, som jag har tränat NH för, lånade den till mig och efter att ha läst en del i den rekommenderar jag den till starkt till alla hästintresserade! Ikväll blir det en sväng in till stan med min kompis som är au pair här i London, vi ska mötas vid Picadilly Circus och se vad som händer :) ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar